گفتگوی خبرنگار پیام آزادگان با مسئول پشتیبانی دومین همایش موصل2

س: خودتان را معرفی کنید

ج: بنده بهروز ساختمانی هستم و مفتخرم در کسوت آزادگی و از آزادگان اردوگاه موصل دو در خددمت شما هستم

 س: مسئولیت شما در این همایش چیست؟

ج: حقیر خادم آزادگان هستم و مسئول پشتیبانی همایش که در واقع کمیته های ترابی اسکان و تغذیه را ما هدایت می کنیم

 س: چند نفر از دوستان آزاده شما را در این مسئولین پر زحمت همراهی میکنند

ج: چیزی حدود 50 نفر از دوستان آزاده که اکثرا از هم بندان موصل دو و عموما از هم استانی های عزیزم در استان خوزستان و شهرستان بهبهان هستند

 س: همایشی با این حجم و کثرت تا حالا شما به چند نفر از آزادگانی که در این همایش شرکت کردند سرویس داده اید؟

ج: براورد ما چیزی حدود 1500 نفر ازاده و 200 نفر از همراهان که از فرزندان و برادران این عزیزان هستند خدمات رسانی میکنیم

 س: از چه زمانی شروع کردید برای تدارک این همایش و چند روز است که شما در اهواز هستید؟

ج: استارت شروع جلسات هماهنگی و کمیته های مربوط را حدود 3 ماه است که زده ایم و جلسات منظم هفتگی روزانه و ماهانه را مستمرا داریم و میتوانم بگوسم که 20 روز اخیر را ما از بهبهان هفته ای 5 روز را در اهواز بودیم

 س: شنیده ایم که دوستان عزیز آزاده ای که در حال تدارک این همایش هستند دو روز گذشته هیچگونه استراحتی نداشته اند

ج: خدا انشاء ا.. قبول کند واین قلیل زحمات مورد قبول خداوند واقع شود..

من به جرات می توانم بگویم در 48 ساعت گذشته دوستان من 10 دقیقه نخوابیدند. همین را می توانم به جرات قسم بخورم. لذت خدمت گذاری واقعا می چربد بر آن خستگی کار

 س: اگر در آخر صحبتی و پیامی برای آزادگان و دوستان خود دارید بفرمائید.

ج: من در خاتمه عرایضم اولا تشکر میکنم تدبیر خوب و کارفرهنگی زیبایی که شما انجام می دهید انتقال پیام انبیاء است و انشاء ا.. مهجور باشید و من همه اینها را از خداوند تبارک و تعالی میدانم هذا من فضل ربی همه اش از فضل پروردگار است که حقیر و دوستانم توفیق پیدا کردیم که خدماتی به این دوستان عزیز آزاده داشته باشیم باشد که خاطرات خوب اسارت تداعی شود و چون حقیقتا انسان با خاطرات خودش خیلی می تواند زندگی کند و این خاطرات خوش و آن حالات روحی خوبی را که در آزادگان به وجود می آورد انشاء ا.. تداوم داشته باشد و رایحه خوشش در جامعه نمودار شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:دومین همایش موصل 2,ساعت 14:51 توسط بمانی| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com